שאלות נפוצות           
 מתי יש להשקות את הפסל?
 היכן יש להניח את הפסל?
 מתי יש לגזום את העלים שפורצים מהפסל?
 אם הצמח יבול, האם ניתן להחליפו?
 האם יש צורך להחליף עציץ לפסל לאחר שיגדל?
 מתי אשלם על פסל שהוזמן באתר האינטרנט?
 אם אזמין פסל בחנות שבאתר האנטרנט, מתי הוא ישלח אליי?
 האם ניתן להזמין פסלים גדולים יותר לגינה ?
 אם תתעורר שאלה לגבי הגידול או כל שאלה אחרת, כיצד אוכל לפנות?
 כיצד מתיחסות הלכות שנת שמיטה לתחביב הטופיארי

מספר עמודים: 2
 1  2    הבא   

מתי יש להשקות את הפסל?

יש להשקות פעם או פעמיים בשבוע  אם חם. בעת ההשקיה,

יש להשקות בהרבה מים ולהמשיך בהשקיה גם לאחר שהמים
כבר התחילו לצאת מחור הניקוז בתחתית העציץ -
כך תבטיחו הגעה של מים לכל בית השורשים.
יש לאפשר למים להתנקז החוצה ובמידה ובתחתית העציץ יש צלחת ניקוז,
יש לרוקן ולשטוף אותה מעודפי המים.

שלושה מבחנים לזמן ההשקיה:

1. זמן - פעם או פעמיים בשבוע.

2. מגע ומבט - אם המצע ניראה יבש ובמגע ניכר שגם בעומק הוא התייבש.

3. משקל - הפסל כולו, יחד עם העציץ הגיע לכשני שליש ממשקלו לאחר השקיה מרבה,
כלומר המים שהיו בעציץ התנקזו או התאדו.


Up

היכן יש להניח את הפסל?

הצמחים שגדלים בפסלים נהנים משמש מלאה או חצי צל.
ולכן אדן חלון מואר מרפסת או גינה יכולים להתאים, במידה והם מוארים מספיק.

Up

מתי יש לגזום את העלים שפורצים מהפסל?

באופן כללי, ניתן לגזום את העלים הפורצים מבעד לפסל בכל עת,

בסמוך למסגרת הפסל ומחוצה לה.
יש להקפיד לגזום בכלי מתאים וחד ולהותיר צמח ללא פציעות.
הגיזם מעודד צימוח ומקטין את גודל העלים החדשים.


Up

אם הצמח יבול, האם ניתן להחליפו?

באופן עקרוני התשובה היא כן,

ניתן להחליף שתיל באחר במידה וזה נבל מסיבה כלשהי

אם
הצמחים הגדלים בפסלים הם בעלי אופי ישראלי,
מתאימים לאקלים, עמידים מאוד ונוחים לטיפול וניתן להם טיפול נכון,  אין סיבה שיבלו.


Up

האם יש צורך להחליף עציץ לפסל לאחר שיגדל?

באופן כללי, הפסלים גדלים בעציצים שמתאימים לבית השורשים הנחוץ לכל פסל לפי גודלו.
ניתן להחליף עציץ בעתיד, אך אין הכרח לעשות זאת.
ניתן גם לשתול את הפסלים ישירות באדמה.

 


Up

מתי אשלם על פסל שהוזמן באתר האינטרנט?

החיוב על הפסלים שהוזמנו באתר או בטלפון יחול רק לאחר שהלקוח קיבל את הפסלים
וחתם על אישור העסקה בכרטיס האשראי. נתוני הכרטיס,
השם והכתובת ילקחו לצורך הכנת ההזמנה בלבד ולא לצורך ביצוע חיוב.

Up

אם אזמין פסל בחנות שבאתר האנטרנט, מתי הוא ישלח אליי?

הפסלים שמוזמנים באתר האינטרנט, או בטלפון,
נשלחים בימי שילוח מרוכזים שנקבעים לפי אזורים ומתואמים עם מראש הלקוחות.
ערכות עשה זאת בעצמך, ישלחו כחבילה שתגיע בהתאם לזמני החלוקה של דואר ישראל

Up

האם ניתן להזמין פסלים גדולים יותר לגינה ?

כן, כדי לצפות בדוגמאות פיסול ירוק לגינות וטראסות לחצו כאן
אם ברצונכם לקבל הצעה לפיסול ירוק עד ייחודי בגינה שלכם, יש להשאיר פרטים אישיים בדף צור קשר,
אנו נתאם איתכם פגישה, בגינת הבית, נבחן את הפוטנציאל מבחינת מיקום ומרחב,
נשמע מכם על הצרכים, הטעם האישי ורצונותיכם ונשאיר לכם הצעה לבנייה
של פסל ירוק עד ייחודי לגינתכם, שתכלול הדמיית מחשב. אתם מוזמנים! 

Up

אם תתעורר שאלה לגבי הגידול או כל שאלה אחרת, כיצד אוכל לפנות?

בכל שאלה ניתן לשלוח מסר בדף צור קשר.
יש לפרט את השאלה ולהשאיר מספר טלפון עם שעה נוחה להחזרת תשובה
או כתובת דואר אלקטרוני, בשדה המיועד לכך.
מובטחת התיחסות אישית לכל שאלה. אתם מוזמנים!

Up

כיצד מתיחסות הלכות שנת שמיטה לתחביב הטופיארי

מבחינה הלכתית - אין איסור לגדל את הפסלים הפורחים של בלוסום,
כיוון שבכל השלבים של גידול הפסל, הצמח שבו גדל במיכלים מנותקים מן הקרקע שהונחו על משטח מבודד
לגבי גיזום הפסל - אין איסור לגזום את הפסל כיוון שחלות עליו אותן הלכות של גיזום גדר חיה
לבדיקת ההלכות השונות הנוגעות לשנת שמיטה, לחצו כאן.

Up


 כתובת: Blossom ת.ד. 10586 ירושלים, 91105     טל: 077-5050365    פקס: 077-5051365    נייד: 050-6721738  דואל: info@Blossom.co.il  

[חזור למעלה]
לייבסיטי - בניית אתרים